Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Siste oppdatering var for 2 år siden ser jeg.
Vel!.. Det har ikke skjedd så mye egentlig.
Gruet meg for en Grå Stær operasjon her i fjor en gang. Men, den gikk så det suste. Tror faktisk at jeg ser bedre også. 😄
Ellers så har jeg jo de vanlige plagene med kloakken fra tid til annen, men det begynner å bli en vanesak.
Legen har klaget litt i det siste på høyt blodtrykk. Har derfor gått til innkjøp av et eget blodtrykksaparat.
Har i en måneds tid nå målt blodtrykket hver dag. og klart funnet ut hva som trigger blodtrykket.
Smerter, sult, stress (Nå stresser ikke jeg så mye, men å komme rett fra hagearbeid til blodtrykksmåling er en dårlig ide. ) Også øker trykket om man prater eller ler.
Egentlig en fornøyelig hobby jeg har skaffet meg der. 😂

Plan for bedre helse er bevegelse. Turer i skog og mark, bl.a. Vurderer å kjøpe meg ei gammal tredemølle for vinterbruk. Vi får se.
Ble en kort oppdatering denne gang, Men, sånn er det når det ikke skjer noe drastisk.
